*antiitroktiko* Εχουμε μάθει πλέον τι ρόλο βαράει ο Mr MIG. Τσιμουδιά δεν έχει βγάλει ο άτιμος για τις τελευταίες εξελίξεις μεταξύ Aegean και Olympic! Αλλά και να μιλήσει για το μονοπώλιο που πάει να δημιουργηθεί, πάλι θα κλαψουρίσει πάλι θα προσπαθήσει να πείσει για την αγνότητα των προθεσεων του...όπως συνήθως κάνει. Κάποιοι είχαν πει ότι μπορεί ο συγκεκριμένος τσαρλατάνος να αποτελέσει αξιόπιστο παίκτη για το αύριο της πολιτικήξς σκηνής στην Ελλάδα...τελικα απ' ότι φαίνεται αυτός θα μπορούσε να πουλήσει όχι μόνο την Ελλάδα, αλλά και τη μάνα του για ένα καλό κέρδος!
Μετά βαϊων και κλάδων είχε γίνει η πριν χρόνια η ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής, την οποία εξαγόρασε ο γνωστός παπατζής και μέγας κερδοσκόπος κ. Βγενόπουλος. Φώναζε πριν ένα χρόνο ότι η Aegean προσπαθεί να δημιουργήσει μονοπώλειο! Και έχει το θράσος τώρα να της παραδίνει την εταιρεία στα μουλωχτά για να την κοπανίσει αλλη μια φορά, όπως και με ότι ασχολείται τα τελευταία χρόνια (δείτε απλά πόσες φορές μπήκε και βγήκε από τον Παναθηναϊκό προσπαθώντας να πείσει για την αγνότητα των προθέσεων του). Με τη συνηθη χρηματιστηριακή τακτική των κερδοσκόπων του intraday trading (αγοράζουμε και πουλάμε την ίδια μετοχή ακόμα και μέσα σε μια μέρα), η οποία το 1999 και το 2000 με τα παιχνίδια του χρηματιστηρίου τον ανέδειξαν σε "μέγα επιχειρηματία" αυτού του τόπου, με αυτή λοιπόν την τακτική κινήθηκε και στην περίπτωση της Ολυμπιακής.
Η σειρά των γεγονότων είχε ως εξής:
26 Ιανουαρίου 2011
03 Μαρτίου 2011
08 Μαρτίου 2011
Μετά την περσινή κατάργηση όλων των γραμμών από/πρός Γερμανία, διαβάσαμε πριν λίγες μέρες την είδηση κοψίματος των δρομολογίων της Ολυμπιακής και από/προς Λονδίνο, Παρίσι και Βιέννη και απευθείας σκεφτήκαμε ότι η κίνηση αυτή είναι πάρα πολύ υπερβολική για να είναι τυχαία. Σήμερα έρχεται λοιπόν η είδηση ότι τα slots της Ολυμπιακής από τα κομμένα δρομολόγια στους αντίστοιχους προορισμούς τα εξαγόρασε η Aegean. Έτσι λοιπόν καταλαβαίνει και ο κάθε άσχετος πως ξεδιπλώνεται ένα σχέδιο συγχώνευσης των δύο εταιριών, με τους Ελληνες να έχουν απομείνει το έλεος του μονοπωλείου της Aegean και μάλιστα τη στιγμή που οι αεροπορικές μετακινήσεις στην Ευρώπη κατά μέσο όρο πλησιάζουν σε κόστος αυτές του τραίνου και του λεοφωρείου (100 ευρώ μετ' επιστροφής για εξωτερικό και 60 ευρώ μετ' επιστροφής για το εσωτερικό).
Τελικά οι κουτοπόνηροι Ελληνες βρήκαν για άλλη μια φορά το άλλο μονοπάτι.