ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Δευτέρα, Ιουνίου 07, 2010

Ο Πάγκαλος αποκύρηξε επίσημως την περίοδο Ανδρέα Παπανδρέου χαρακτηρίζοντας την ανώριμη

..."Υπήρχαν εποχές που η χώρα αυτή ήταν ανώριμη, αν θέλετε για παράδειγμα το ’81 του Ανδρέα Παπανδρέου ήρθε για μία σειρά από λόγους, πρώτον γιατί είχες ένα ρήτορα και μάγευε τα πλήθη που τον ακολουθούσαν από πίσω, δεν ξέρω όμως αν πρέπει να είναι κανείς περήφανος για αυτό, και εγώ ήμουν χαρούμενος και εγώ ήμουν στο δρόμο με μία πράσινη σημαία, αλλά δεν σας θυμίζει λίγο το Γερμανικό παραμύθι που έπαιζε ο ένας τη φλογέρα και ακολουθούσαν από πίσω τα ποντίκια; Αυτό δεν είναι χαρακτηριστικό ώριμης χώρας, αν ο Ανδρέας Παπανδρέου ήταν Βέλγος δεν θα μπορούσε να το κάνει ποτέ αυτό...

Απόσπασμα από την συνέντευξη του Θεόδωρου Πάγκαλου στον Τριαντάφυλλος Καρατράντος, δημοσίευση στο kafeneio-gr.blogspot.com όπου και μπορείτε να διαβάσετε όλη την άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη του μποέμη Έλληνα πολιτικού.