ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 07, 2011

Ελένη Δήμου - Αφιέρωμα του antii σε όσους έγραψαν στο ελληνικό τραγούδι


Από σήμερα αρχίζουμε μια σειρά αφιερωμάτων στους μεγαλύτερους του ελληνικου τραγουδιού. Επόμενος στη σειρά ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου και ο Αντώνης Βαρδής.


*έγραψε το antiitroktiko* Από τον πρώτο δίσκο που κυκλοφορησε το 1982 η Ελένη Δήμου (Γκικοδήμου το πραγματικό της επώνυμο), κέρδισε μονομιάς μια θέση στους καλύτερους του ελληνικού τραγουδιού, πόσο μάλλον που αποδείχθηκε διαχρονική με μια καριέρα που μετράει πλέον 30 χρόνια και συνεργασίες με όλους τους μεγάλους αλλά και μικρότερους τραγουδοποιούς της χώρας μας. Η αξία της είναι αδιαμφισβήτητη.

Οι μεγαλύτερες δυναμεις της τραγουδίστριας Ελένη Δήμου είναι η  εκφραστικότητα της φωνής της και η μαγική χροιά της με αυτή την ιδιαίτερη απαλή βραχνάδα. Στον τρόπο που ερμηνεύει μπορεί να διακρίνει κανείς επιρροές της Χάρις Αλεξίου, της Ελένης Βιτάλη αλλά και το δικό της μοναδικό στοιχείο. Το ρεπερτόριο της είναι πολυσυλεκτικό από έντεχνα μέχρι ποπ ή πιό εναλλακτικά τραγούδια και αυτό αντικατοπτρίζεται και στους συνθέτες/στιχουργούς με τους οποίους έχει συνεργαστεί. Κατά τη γνώμη της υπάρχουν όμορφα και άσχημα τραγούδια και όλες τις άλλες ταμπέλες δεν τις λαμβάνει υπόψην.

Παρακάτω ακούστε όλες τις μεγάλες επιτυχίες της τραγουδίστριας. 

1982: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ - Θέλω να ρθω μα φοβάμαι
Μουσική/Στίχοι: Αντωνης Βαρδης/Μαρκοπουλου Ντ.
Δίσκος: "Έχω Φίλους" -Το τραγουδησε και ο Πάριος το 1992



1984: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ - Ετοιμαζω Ταξίδι
Μουσική/Στίχοι: Τάκης Μπουγάς/Μάνος Τσιλιμίδης
Δίσκος: "Α' και Β' Προβολή" -Το τραγουδησε και ο Γιωργος Γιαννιάς το 2004


2004: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ - Τα χω βρει με τον εαυτό μου
Μουσική/Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Δίσκος: Τα χω βρει με τον εαυτό μου



1987: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ (ντουέτο) - Ποτε Ποτε Ποτε
Μουσική/Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης
Δίσκος: "Όλα για τον Έρωτα" του Γιάννη Πάριου


1987: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ και Λαθρεπιβάτες - Ανυσηχώ
Μουσική/Στίχοι: Γιάννης Νικολάου
Δίσκος: "Απόψε λέω να μη κοιμηθούμε" από τους "Λαθρεπιβάτες"


1996: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ - Άκου λοιπόν
Μουσική/Στίχοι: Γιάννης Σπανός/Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Δίσκος: "Άκου λοιπόν"

1988: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ - Προσωπικά
Μουσική/Στίχοι: Γιάννης Σπανός/ Λίνα Νικολακοπούλου
Δίσκος: "Προσωπικά"

1988: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ - Δεν πιστεύω
Μουσική/Στίχοι: Μιχάλης Ρακιντζής
Δίσκος: "Δεν πιστεύω"

1990: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ - Ψάξε δε θα με βρεις
Μουσική/Στίχοι: Alpha Blondy/Ελένη Δήμου
Δίσκος: "Κανείς δεν είναι κανενός" . Στο βίντεο κλίπ του τραγουδιού παίζει ο Θανασης Βέγγος (...πως τους ήρθε αλήθεια)


1986: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ/ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (ντουέτο) - Δεν πιστεύω
Μουσική/Στίχοι: Λάκης Παπαδόπουλος/Μαριανίνα Κριεζή
Δίσκος: "Κατά βάθος ... αλεπού"


1995: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ/ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (ντουέτο) - Δε με νοιάζει
Μουσική/Στίχοι: Πάζιος Σπύρος/Δόξας Γιάννης
Δίσκος: "Κι εγώ είμαι η Ελένη"


1989: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ/ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (ντουέτο) - Αντιθέσεις
Μουσική/Στίχοι: Andrea Manga/Τασούλα Θωμαΐδου
Δίσκος: "Αντιθέσεις"


1996: ΔΗΜΟΥ/ΓΛΥΚΕΡΙΑ/ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ -Μοναχικές γυναίκες
Μουσική/Στίχοι: Βαρδής Αντώνης/Αλιβιζάτος Σαράντης
Δίσκος: "Η Γλυκερία τραγουδάει Αντώνη Βαρδή" της Γλυκερίας


1982: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ - Έχω φίλους
Μουσική/Στίχοι: Γιάννης Ζουγανέλης/Γιώργος Σκούρτης
Δίσκος: "Έχω φίλους"


1984: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ - Φεύγεις ... έρχεσαι
Μουσική/Στίχοι: Μπουγάς Τάκης/Τσιλιμίδης

Δίσκος: "Α' και Β' Προβολή"


1995: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ - Κι εγώ είμαι η Ελένη
Μουσική/Στίχοι: Καπούλας/Τασούλα Θωμαΐδου
Δίσκος: "Κι εγώ είμαι η Ελένη"


1990: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ - Πάρε με
Μουσική/Στίχοι: Μιχάλης Καπούλας/Τασουλα Θωμαιδου
Δίσκος: "Κανείς δεν είναι κανενός"


1995: ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ/ΚΟΡΚΟΛΗΣ (ντουέτο) - Δεν μπορούμε
Μουσική/Στίχοι: Στέφανος Κορκολής/Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Δίσκος: "Κι εγώ είμαι η Ελένη"