ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Παρασκευή, Αυγούστου 27, 2010

Χείμαρος στη συνεντευξη της στο Mega η Ελσα Παπαδημητριου. Δείτε video



Σχόλιο Antii : Απότι φαίνεται λίγα είναι τα ψωμιά της .... κάτι ώρες για να ακριβολογούμε! Άλλος ένας ανεξάρτητος βουλευτης ... στους πόσους έχουμε φτάσει? ...και που είσαι ακόμα!

Ελσα Παπαδημητριου: "Μα είμαι εγώ η Νέα Δημοκρατία, πως θα φύγω? (Εσύ αυτοπροσώπως?,ααα α, ε πές το ντε, γι αυτό είσαι παχουλούλα τόσα χρόνια) Ποιος θα με διώξει? (Ένας που λέγεται Αντώνης) ... δεν καταλαβα (ε μην βιάζεσαι και συ) ... η Νεα Δημοκρατια ειμαι εγώ (αντε πάλι..το παμε αυτο) ... είμαι ΚΑΙ εγώ (τώρα μας τα αλλάζεις)"

Ελσα Παπαδημητριου : "Δεν μπορώ να ακούω νεα παιδιά (τον Σαμαρα είπε παιδί? καταλαβα καλά?) ... να κρίνουν ύποπτους καταξιωμένους πολιτικούς (όλοι εκει στη Βουλή έχετε χεστεί στην καταξίωση, ωραια η μετριοφροσύνη σας κ. Ελσα). Και απρεπο είναι και ανόητο είναι (τον Σαμαρά λέει άπρεπο και ανόητο ή πάλι της φαντασίας μου είναι? )"

Ελσα Παπαδημητριου : "Ελπίζω οι κρατουντες στην Νέα Δημοκρατια να μην μου φτάσουν τη θηλια στο λαιμό (αυτοί θα στην φτάσουν, αλλά εσύ συνεχισε να ελπιζεις!) ... αν μου φτάσουν τη θηλια στο λαιμό θα πραξω κατά συνείδηση."

Ελσα Παπαδημητριου : "Υπαρχουν ανθρωποι, δυναμεις (όνομα, ζώο, φυτά) ... οι οποίοι μπορει να ειναι απλώς ανασφαλείς και να φοβουνται (πάλι οπτασίες βλέπω την Ελσα να αποκαλεί τον Σαμαρα και την ομάδα του ανασφαλείς και φοβητσιάρηδες) ... την Ελσα, τον Μητσο, τον Κωστα, την Ντόρα (μα καλά τώρα...φοβάτε κανείς την Ντόρα, είμαστε σοβαροί?) ... δεν ξέρω τι φοβούνται"