ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 28, 2010

Ντόρα Μπακογιαννη: "Με την Νέα Δημοκρατία του κυρίου Σαμαρά δεν έχω καμία απολύτως σχέση"



Και τι δεν είπε στη σημέρινή συνεντευξη της στο ALTER η Ντόρα Μπακογιάννη. Ολα χύμα στο κύμα και με φόρα μέσα σε 8 λεπτά!

Τα παλιά κόμματα απέτυχαν στη λογική τους, στην έλλειψη δημοκρατικής λειτουργίας τους

Με την Νέα Δημοκρατία του κυρίου Σαμαρά δεν έχω καμία απολύτως σχέση. Δεν έχω σχέση με ένα κόμμα που δεν μπορεί να ανέχεται την διαφορετική άποψη.

Μέσα σε δύο τρείς μήνες η ΝΔ λέει ότι θα εκμηδενίσει το έλλειμα σε ένα χρόνο. Πρίν λίγους μήνες έλεγε ότι θα το κατεβάσει σε 4 χρόνια μετά από δύο μήνες το πήγαν στα δύο χρόνια και τώρα λένε σε ένα χρόνο!

Εγώ μίλησα με τον κύριο Τζωρτζάτο  και του είπα ότι λύση που δεν επιθυμεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν πρόκειται να υπάρξει...τον κοροϊδεύανε τον άνθρωπο.