ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 15, 2010

Αικατερινη Πελέκη-Βουλγαράκη για Καραμανλή : "Εγώ ξέρω ότι οι άνδρες φοράνε παντελόνια"



Οι παλιες όμορφες ημέρες όποτε και τα δύο ζευγάρια (...Βουλγαράκη-Καραμανλή ντε!) κάναν όμορφη παρέα αποτελούν ... αναμνηση καλοκαιρινής νυκτός

Σήμερα στην εξεταστική για το Βατοπέδι, η Αικατερίνη Πελέκη είπε ... είπε ... είπε ... και τι δεν είπε για τον Κωστα Καραμανλή. Βόμβες και καρφιά ταβανόπροκες!

«Βαρέθηκα να μου λένε οι ταξιτζήδες "πόσα έχετε φάει εσύ και ο άντρας σου.... »

«Δεν ξέρω αν υπήρξε βλάβη του Δημοσίου. Εγώ πάντως ξέρω ότι όσοι φοράνε παντελόνια αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και λένε, ότι, εγώ έδωσα την εντολή».

«Ήρθα να μιλήσω, αφήστε με να τα πω»

«Ποιοι, εμείς; Ανοίξαν οι λογαριασμοί μας και δε βρέθηκε τίποτα»

«Δεν έχω κερδίσει ούτε ένα ευρώ από αυτή την υπόθεση, αντίθετα, με έχουν κατηγορήσει. Έχω τέσσερα παιδιά. Έχουμε ήδη πάθει πολιτική ζημιά, τουλάχιστον να αποκατασταθούμε ηθικά»

«Υπήρξε προφανώς κεντρική πολιτική απόφαση. Σε μια χώρα, ο πρωθυπουργός δίνει εντολές και τις διακινεί στους καθ’ ύλην αρμόδιους υπουργούς δια του υπουργού Επικρατείας και ενδεχομένως του διευθυντή του γραφείου του»