ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Τρίτη, Οκτωβρίου 19, 2010

Χατζηνικολάου εκτός εαυτού με Μίχα! Τώρα το Bollywood στο σπίτι σας - ΒΙΝΤΕΟ



Τρελό ξεκατίνιασμα! Φορτωμένος από την προηγούμενη προσβολή που δέχτηκε από την υποψήφια δήμαρχο του ΚΚΕ κυρία Παντελάκη, ο Χατζηνικολάου ξεχείλησε από οργή στη στιγμή, όταν ο Μίχας προσπάθησε με απειλές να τον πιέσει για να του δώσει τον λόγο.

ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ : Κ. Μίχα μη με απειλείτε εμένα. Αυτά αλλού  ... αυτά αλλού. Έχετε πόση ώρα εδώ και μου ψυθιρίζεται ότι ή θα σας δώσω τον λόγο ή θα πείτε ότι είναι στημένη η εκπομπή. Αυτά να τα κάνετε αλλού. Εγώ δεν είμαι ευγενικός σαν τον Φασούλα, εγώ είμαι σκληρός σε αυτά, μην με ξανα-απειλήσετε εμένα.

Θα μπορούσατε να φανταστείτε τον Larry King ή κάποιον παρουσιαστή του CNN να ωρύεται και να απειλεί θεούς και δαίμονες εναντίον καλεσμένων του με αυτόν τον αποκρουστικό κατινίστικο τρόπο? Οχι ε? Ε λοιπόν, η ελληνική τηλεόραση και showbiz δημοσιογραφία βρισκέται εδώ για σας ώστε να μην χρειάζεται να το φανταστείται αλλά να το δείτε να ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια σας. 

Αυτό συμβαίνει γιατί εδώ στην Ελλάδα δεν έχουμε βαρετούς, σοβαρούς δημοσιογράφους με υψηλή επαγγελματικότητα (μπλιάχ). Έχουμε το προνόμιο να έχουμε την Bollywood αφρόκρεμα της δημοσιογραφίας που κάθε μέρα δίνει το καλύτερο της εαυτό για να διασκεδάσει το πανελληνιο με φασαρία, αγένεια, διαπλοκή και τις καλύτερες κατινίες! ... για τα μάτια σου μόνο Ελληνα τηλεθεατή! Γειά σου ρε Νικόλα Χατζηνικόλα με τον ακέραιο χαρακτήρα σου και την σκληρή ανδρική σου στάση απέναντι σε όλους αυτούς που σε προσβάλουν.

Παντως και αυτός ο Μίχας πρέπει να είναι πολύ μεγάλη λέρα!