ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Παρασκευή, Ιουλίου 23, 2010

Μας πήραν στο ψιλό και οι βλαχοαμερικανοι ! "Τα Παιδια του Πειραια" ala USA

Από : merlehazard.com


Ένα χιουμοριστικο τραγουδι "The Greek Debt Song" -διασκευη του "Παιδια του Πειραια"- ενός αμερικάνου τραγουδιστή με την μπαντα του, σε συνεργασια με αμερικανικο τηλεοπτικο καναλι (PBS), μεταδόθηκε κατα την διάρκεια δελτίου ειδήσεων ... περισσότερα εδω

O Merle Hazard προς αποφυγή παρεξηγήσεων ανερτησε και ενα μυνημα προς τους Ελληνες, όπου εξηγεί πόσο μας θαυμάζει (τους Αρχαίους φυσικά), ενω σημειώνει ότι πριν να τραγουδησει για την Ελληνικη κριση, τραγουδησε πολλές φορές για την οικονομικη κριση της Αμερικης. Το μυνημα του ολοκληρο έχει ως εξής :

Special message for Greek listeners, from Merle Hazard:
Στους ακροατές μου στην Ελλάδα: Είμαι πολύ ειλικρινής θαυμαστής του ελληνικού έθνους, και το λαό της και ένδοξη ιστορία. Ζηλεύω τον πλούτο της πολιτιστικής παράδοσης σας, και είμαι θαυμαστής του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη, Ευκλείδης, ο Πυθαγόρας και ο Αριστοφάνης. το τραγούδι μου για την ελληνική έκδοση του χρέους αφορά μόνον τα οικονομικά θέματα. Δεν στρέφεται κατά του λαού ή η καλλιέργεια Ελλάδα. Να θυμάστε ότι πριν εγώ τραγούδησα για την ελληνική οικονομικά προβλήματα, τραγούδησα πολλά τραγούδια σχετικά με τα οικονομικά προβλήματα στη χώρα μου, τις Ηνωμένες Πολιτείες.