ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Παρασκευή, Ιουλίου 16, 2010

Total Recall - Νεκραναστήθηκαν οι παλαιοδεξιοί και το βροντοφωνάζουν!

Ο Πρέκας υποστηρίζει και Αρη Σπίνο ... όλη η φρεσκαδουρα έχει μαζευτεί  ή θέλει να μαζευτεί στην ΝΔ! Δειτε στη φώτο "νιάτα" στο ακροατήριο της ομιλία. Αμφιβάλει ακόμα κανείς ότι οι συντηρητικοί και οι παλαιοδεξιοί σηκώθηκαν από τα κρεβάτια τους? Αδειος ο Ευαγγελισμός και τα γηροκομεία...

Προχθές ο δημοσιογράφος (τεσπα) του EXTRA3 δήλωσε ότι εχθες θα είχε συναντηση στη Ρηγίλλης με τον Βασίλη Μιχαλολιάκο γραμματέα της επιτροπής για τις εκλογές της Αυτοδιοίκησης. Εκεί συμφωνα με τα λεγόμενα του θα του έλεγε "εγώ θέλω να κατεβώ στις εκλογές σαν συμβουλος, εσεις αποφασίζεται".  Θα περιμένουμε με αγωνία την απόφαση ... Σχεδόν όλη του την εκπομπή την αφιέρωσε στον προ-προεκλογικό του αγώνα. Τι είπε?

"Θα αγωνιστώ εναντια στη οικογενειοκρατία" (χμμ ... μέχρι χθες στήριζες με όλο σου το είναι τον Καραμανλή, ενώ τώρα θα στηριξεις τον Σαμαρά που ο "καημένος" δε βαστάει από "καλή" οικογένεια... ναι...)

"Είναι τιμη μου που είμαι δεξιός. Ναι είμαι δεξιός" (καλα ηρέμησε, ούτε η Παπαρηγα δεν το τονίζει τόσο πολύ ότι είναι κομμουνίστρια)

"Θα ανεβουμε παρεα την ανηφορα, αν φτάσουμε στην κορυφη μαζί θα φτάσουμε, αν πέσουμε στη χαράδρα μαζί θα πέσουμε" (έλα ρε μεγαλε, αληθεια? ... κορυφαία ατάκα ... τελικά αν είσαι δεξιός και λαίκιστής έχεις το ακαταλόγιστο, μπορείς να πεις ότι τραβάει η ψυχούλα σου)


"Εγώ τρώω την ψυχή μου που ασχολουμαι με τη δημοσιογραφια" (καλά μην κλαίς άλλο Σπίνο ... και οι εργατες στο εργοστάσιο και την ψυχή τους τρώνε και τα χέρια τους και μάλλον περισσότερο από σένα)