ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Παρασκευή, Νοεμβρίου 12, 2010

ΣΥΡΙΖΑ μωρό μου ΣΥΡΙΖΑ! Πέρασες μπροστά μου μα δεν γύρισα...



Σχόλιο Antii : Το άσμα αφιερωμένο στον Αλεξη από την Κυψέλη, που ναι μεν αρχισε να σοβαρεύει λίγο (όσο πατάει η γάτα), αφότου έγινε πατέρας ... αλλά τώρα πια είναι πολύ αργά!

Μες στο μυαλό διάσπαση
Τα πάνω κάτω φέρνεις
Με τούτη την κατάσταση
Πια στην καρδιά δεν μπαίνεις
Σύριζα μωρό μου σύριζα
Πέρασες μπροστά μου μα δεν γύρισα
Σύριζα μωρό μου με διακόσα
Είσαι ακόμα μία συνιστώσα
Την μια από δω την δυο από κει
Απόφασή δεν παίρνεις
Πως μου μιλάς για αλλαγή
δεν ξέρεις που πηγαίνεις

Σύριζα μωρό μου σύριζα
Πέρασες μπροστά μου μα δεν γύρισα
Σύριζα μωρό μου με διακόσα
Είσαι ακόμα μία συνιστώσα

Το είδαμε στο papaioannou.wordpress