Ο Ανδρέας Καψαμπελης είναι ένας από τους πρώτους δημοσιογράφους που ασχολήθηκε με την ανώνυμη δημοσιογραφία μεσω blogs και από τους πρώτους που αποκάλυψαν πράγματα που ταρακούνησαν την διεφθαρμένη ελληνική πολιτική σκηνή. Παρολα αυτά το blog του (press-gr) οδηγήθηκε στη συνεχεια σε μεγάλες υπερβολές. Πριν από τη "Δημοκρατία" ανηκε στο δυναμικό της Veto.
Αυτή τη στιγμή το Press-gr βρίσκεται σε μια ήρεμη περίοδο, οδηγεί την κούρσα του blogscene στην Ελλάδα, μαζί με δυό τρία ακόμα blogs και έχει υιοθετήση μια λίγο πιό ψύχραιμη ματιά στα γεγονότα, στο σχολιασμό και τις ειδήσεις, ενώ μεγάλο μέρος της ύλης του είναι επιλεγμένες αναδημοσιεύσεις άλλων blogs και αρθρογραφίας μικρών και μεγάλων δημοσιογράφων. Παράλληλα, ο Καψαμπέλης συμμετέχει και στην cult μεσονύχτια εκπομπή "Αποκαλυπτικό Δελτίο", όπου η ποιότητα του και ο επαγγελματισμός του τον σώζουν από την υπόλοιπη κουστωδία περιθωριοποιημένων δημοσιογραφίσκων που συμμετέχουν σε αυτή την ανυπόληπτη εκπομπή-σκουπιδι της ελληνικής τηλεόρασης.
Εκδότες της νέας εφημερίδας θα είναι ο Γιάννης Φιλιππάκης (πρώην Ισοτιμία, Ημερήσιος Τύπος κ.λπ.) και διευθυντή ο Χρήστος Μουλίνος (Espesso, Veto). Η νέα εφημερίδα -αν και τα γραφεία της θα απέχουν λιγα μόλις μέτρα από το Καλλιμάρμαρο και την Αραβαντινού- θα είναι προσκύμμενη στη Νέα Δημοκρατία ή όπως αλλιώς το λένε "προσανατολισμένη στον ευρύτερο κεντροδεξιό χώρο" προσπαθώντας να εκμεταλευτεί το κλέισιμο ή ψαλίδισμα κομματικών εφημερίδων της τελευταίας περιόδου. Λογικά η έμμεση στήριξη της θα γίνεται από τη ΝΔ, η οποία έχει μείνει χωρίς μια σοβαρή εφημερίδα εδώ και χρόνια! ιδιως μετά την εκλογή Σαμαρά "χάθηκε" και η Καθημερινή, που στην παρούσα φάση τηρεί στάση αναμονής για τη διαδοχη πολιτική κατάσταση. Τώρα αν θα είναι σοβαρός ο καινούργιος τίτλος ή εξίσου γραφικός με άλλα έντυπα της δεξιάς, αυτό μένει να φανεί.
Εμείς παντως λέμε ότι μαζί με το δικομματισμό πεθαίνει και ο κομματικός τύπος., όπως και ότι η ηλεκτρονική δημοσιογραφία (ανώνυμη ή επώνυμη) σκοτώνει την έντυπη. Πέρα από αυτό η κρίση και το κόψιμο επιδοτήσεων εφημερίδων και media μέσω κρατικής διαφήμισης αποτελεί το μεγαλύτερο πλήγμα προς τις κομματικές εφημερίδες. Αναμένουμε να δούμε πως θα κινηθεί το καινουργιο αυτό εγχείρημα που αρχικά στοχεύει στις 15.000-20.000 ημερήσιως (δεν θα υπάρχει φύλλο Κυριακής).