ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Κυριακή, Μαΐου 23, 2010

Πέντε χρόνια από το θάνατο του Χαρίλαου Φλωράκη

Χθες έγινε εκδήλωση τιμής και μνήμης στην πατρίδα του Χαρίλαου Φλωράκη, στην Καρδίτσα, στο Παλιοζογλώπι. Την πραγματοποίησε το ΚΚΕ, πέντε χρόνια μετά το θάνατό του. Ήταν 22 Μαϊου 2005 όταν πέθανε, σε ηλικία 91 ετών.

Είχε το σεβασμό φίλων και αντιπάλων στην πολιτική και εκτός αυτής, ενώ ήταν ο συμβολικός ηγέτης της Αριστεράς με καθολική αποδοχή.


Στο αποχαιρετιστήριο σημείωμα του γραμμένο 10 χρόνια πριν, έγραφε:
«Δεν το ονοματίζω τούτο το χαρτί διαθήκη για το λόγο ότι δεν έχω τίποτα να διαθέσω. Ό,τι βιος είχα το έχω δώσει στο Κόμμα, στο Κόμμα στο ΚΚΕ με τα γνωστά σύμβολά του, την Μαρξιστική – Λενινιστική ιδεολογία του, το πρόγραμμά του και τις αρχές του. Πολιτικά δεν έχω επίσης τίποτα να αφήσω. Ό,τι είχα το έδωσα με τη συγκεκριμένη δράση μου. Να αφήσω πολιτικές ορμήνιες δεν το θεωρώ σοβαρό. Θέλω να επιστρέψω, και να ταφώ στον τόπο που γεννήθηκα στο Παλιοζογλώπι και συγκεκριμένα στον Αηλιά για νάχω αγνάντιο. Ο τάφος να είναι απλός, μόνο να φραχτεί για να μην με ξεχώσουν τα αγρίμια. Δεν θέλω λόγους και στεφάνια. Αυτά να εκφραστούν με βοήθεια στο Κόμμα.»