ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Παρασκευή, Μαΐου 28, 2010

Απίστευτο ξεκατίνιασμα και βρισίδι Γεωργιάδη-Κανελλάκη!

Κανελλακης: Ο μοναδικός άνθρωπος που δεν άφησε τον Γεωργιάδη να μιλήσει και τον ανάγκασε να αποχωρήσει! Θα ανέμενε κανείς το αντίθετο από τον Γεωργιάδη, την "αρσενική Παπακώστα".
 
Τα πραγματα έχουν ξεφύγει προ πολλού σε αυτή τη χώρα.  Απλά δείτε τι λέχθηκε! Ούτε οι κυράτσες στα μπαλκόνια της γειτονιάς δεν ξεκατινιάζονται έτσι.


Κανελλάκης: "ορίστε βολεύουν συζύγους και κόρες ορίστε ... πλάκα είναι που διορίζεται η πεθερά σου στο κτηματολόγιο? Είναι δυνατόν να διορίζεται 60 χρονών γυναίκα στο κτηματολόγιο?
Γεωργιάδης: "Θα σταματήσεις  να μιλήσει κανας άλλος. Χριστιανέ μου, ψυχοφάρμακα πέρνεις? ... Γιάννη (για τον Παπαγιάννη) θα τα βάλω μαζί σου! Ειχες υποσχεθεί ότι θα με προστατεύσεις ... Ρε παιδί μου θα με αφήσεις να μιλήσω? Έλεος ας πούμε! Έλεος πια!"
Γεωργιάδης: "Να τα πάρουμε από την αρχή. Η πεθερά μου -η οποία πραγματικά της ζητώ  συγνώμη γιατί είναι μια αξιοπρεπεστατη κυρία- πρέπει να διαπομπεύεται απο ανθρώπους σαν τον Γιάννη Κανελλάκη"
Kανελλάκης: "Που είναι η διαπόμπευση! πες μου"
Γεωργιάδης : "Θα σου δώσει εσένα λογαριασμό που δουλεύει? Πες μου πόσασ πέρνεις εσύ απ'το MEGA ρε κανελλάκη, πόσα πέρνεις γελοίο υποκείμενο ε γελοίο υποκείμενο"
Kανελλάκης: "Η πεθερά σου είναι κρατικοδίαιτη, είναι κολητή του Σουφλιά και ο γίος της έχει παντρευτεί την κόρη του"
Γεωργιάδης: "Είσαι γελοίος ένας βρωμοπασόκος της συμφοράς, που κάνεις επανάσταση απ'το MEGA με 50.000 ευρώ το μήνα από το MEGA ... Η κυρία αυτή δουλεύει εκεί πριν εκλεγώ εγώ βουλευτής ... Δεν γίνεται έτσι συζήτηση ... ο επαναστάτης της δεκάρας"