ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Σάββατο, Ιουνίου 19, 2010

Τα στρουμφακια χάθηκαν στη Νέα Υόρκη! Θα δούμε τις περιπέτειες τους στον κινηματογράφο τον Αύγουστο του 2011

Από : kostasblog

...Οκ, δεν έχω ιδέα γιατί μπήκα στη διαδικασία να γράψω αυτό το ποστ!
Δεν υπάρχει λόγος, δεν έχω δικαιολογία...

Τα Στρουμφακια τα κυνηγάω με κακές διαθέσεις από τη παιδική μου ηλικία, τότε που η αδερφή μου με ξύπναγε κάθε Κυριακή πρωί να της ανοίξω τη τηλεόραση ‘...για να δει τα Στουφακια!. ΟΡΙΣΤΕ ΤΑ
ΣΤΟΥΦΑΚΙΑ ΣΟΥ!’ της έλεγα αλλά ήταν αργά, είχα χάσει τον ύπνο μου. 

Ελπίζοντας ότι δε θα τα διαβάζει τώρα αυτά, ένιωσα άσχημα όταν τα έσβησα από τα feed μου, έτσι σας καλώ να κάνετε κουράγιο και να δείτε το πρωτο teaser trailer του The Smurfs που, προφανώς, έχουν χαθεί στη Νέα Υόρκη. 
Η ταινία της Sony θα βγει τον Αύγουστο του 2011 και μαθαίνω ότι θα έχει και ηθοποιούς.