ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Σάββατο, Ιουλίου 03, 2010

Τον Μαρκόπουλο τον φάγαν πάλι τα κυκλώματα

Η τυπική δήλωση παραίτησης :
«Μετά από καλή κουβέντα, που είχαμε με τον Πρόεδρο τον Αντώνη Σαμαρά, αποφάσισα, για να έχουμε έναν ισχυρό Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής, να αποσύρω την υποψηφιότητά μου. Έτσι κι αλλιώς τι Μαρκόπουλος, τι Λυκουρέντζος. Φίλοι από παλιά και οι δύο, δίπλα στον Πρόεδρο, δεν έχει αξία να αναμετρηθούμε μεταξύ μας. Σημασία έχει η πορεία από εδώ και πέρα. Στο Κοινοβούλιο έχει αρκετή δουλειά. Ευχαριστώ πολύ».

Ανάγνωση της δήλωσης σε δεύτερο επίπεδο : 
«Μετά από καλή κουβέντα (μέχρι Αραβαντινού μας άκουσαν), που είχαμε με τον Πρόεδρο τον Αντώνη Σαμαρά (ανάθεμα την ώρα που τον ακολούθησα και το όνειρο έγινε εφιάλτης), αποφάσισα (ο Καραμανλής διεμύνησε δηλαδή), για να έχουμε έναν ισχυρό Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής (για να έχει δικό του άνθρωπο δίπλα στον αρχηγό Αντώνη ), να αποσύρω την υποψηφιότητά μου (μου πέταξε 2 ποτήρια νερό στα μούτρα, μου φώναξε τόσο δυνατά που ακόμα ακούω καμπάνες και βγαίνοντας με παρέλαβε η ιδιαιτέρα του και μου έκανε ένεση ηρεμιστικό, για να μπορέσω να κάνω αυτές τις δηλώσεις αξιοπρεπώς).

Έτσι κι αλλιώς τι Μαρκόπουλος, τι Λυκουρέντζος(αφού και εγώ μας μπερδεύω καμιά φορά). Φίλοι από παλιά και οι δύο (μαζι είμασταν αντάρτες στα βουνά), δίπλα στον Πρόεδρο, δεν έχει αξία να αναμετρηθούμε μεταξύ μας (Τι και αν ήμουν το πρωτοπαλίκαρο του αρχηγού λίγους μήνες πριν...έπαιξα και έχασα). Σημασία έχει η πορεία από εδώ και πέρα (που να πάω από δω και πέρα αν γίνει η στραβή. ΛΑΟΣ?). Στο Κοινοβούλιο έχει αρκετή δουλειά (στην τηλεόραση έχει αρκετή δουλειά, αν πατήσουμε στο κοινοβούλιο πίνουμε καναν καφέ). Ευχαριστώ πολύ (δεν ξέρω που να ξεσπάσω θεέ μου).