ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Τρίτη, Δεκεμβρίου 07, 2010

Στρος Καν: Αν ήμουν Ελληνας μπορεί να ήμουν και εγώ στο δρόμο!...μεγάλε κόψε κάτι [ΒΙΝΤΕΟ]

 
Δείτε στο video τι είπε ο Ντομινίκ Στρος Καν στην Ελληνική Βουλή

Μήνυμα προς τους Ελληνες: Το καταλαβαίνω αυτό που γίνεται με τις διαδηλώσεις. Και εγώ αν ήμουν Ελληνας μπορεί να ήμουν στους δρόμους.
Μήνυμα προς Νέα Δημοκρατία: Δεν είναι ώρα για κομματικά παιχνίδια, εδώ υπάρχει εθνικό θέμα, το πρόβλημα της χώρας σας
Μήνυμα προς ΠΑΣΟΚ: Αργήσατε πάρα πολύ να μπείτε στον μηχανισμό. Τα πράγματα πάνε καλά με το πρόγραμμα, αλλά χωρίς αναπτυξη το επόμενο διάστημα το πρόβλημα σας δεν θα λυθεί.