ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Τρίτη, Δεκεμβρίου 21, 2010

Πριν από λίγο: Βασω Παπανδρέου και Ρομπόπουλος εναντίον κυβέρνησης και Γιώργου [ΒΙΝΤΕΟ]



Θωμάς Ρομπόπουλος, βουλευτής Θεσσαλονίκης ΠΑΣΟΚ: «Είναι σαν να παίζω ποδοσφαιρο σε μια ομαδα και δεν μου επιτρέπετε να ακουμπήσω τη μπάλα. Λέω στον προπονητή μου, να σουτάρω γνωρίζω, να κάνω παιχνίδι γνωρίζω, να δίνω πάσες ξέρω και αυτός μου λέει όχι, εσύ πρέπει να τρέχεις μέσα στο γήπεδο μόνο», «Προσπαθώ να επικοινωνήσω με τον πρόεδρο εδώ και μια εβδομάδα και δεν τα έχω καταφέρει. Μπορώ να δεχθώ το πάγωμα, όχι όμως τη μείωση μισθών και συντάξεων»

Με τέτοιο εκρηκτικό κλιμα στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ ο καθένας μπορεί να συμπεράνει ότι βαδίζουμε προς εκλογές. Ο Παπανδρέου μάλλον θα κάνει αυτό που θέλει, αλλά σε μεγάλο βαθμό και αυτό πρέπει να γίνει (μετρα, διαρθρωτικές αλλαγές κτλ) και θα οδηγήσει μετά τη χώρα στις εκλογές, οπου είναι σίγουρο πως αυτοδυναμη κυβερνηση δεν θα προκύψει. Και αυτό μάλλον θα τον βολέψει γιατί έχει κουραστεί να πέφτει όλο το αναθεμα  του κόσμου πάνω του, και θέλει να μοιραστουν  οι ευθύνες. Τώρα, αν θα είναι άνοιξη ή φθινόπωρο, αυτό κανεις δεν μπορει να το πει. Ελπίζουμε μόνο να μην είναι μετά χρεωκοπίας, αλλά ούτε και να  τις διαδεχθει χρεοκοπία της χώρας μας.