ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Δευτέρα, Μαΐου 10, 2010

Καταγγελία ΝΔκράτη : Ποιός είναι αυτός ο Φώτης Ιγνατίου που μου στέλνει μηνύματα για πάρτη της ΝΔ?

Εκεί στη Ρηγίλης πρέπει να έχουν χεστεί πάνω τους από τα κρυφά γκάλοπ, αφού αφήνουν αβέρτα να στέλνει μηνύματα ο οποιοσδήποτε με τις λίστες των μελών τους! Πάντως αν τον googlαρεις τον συγκεκριμένο, θα διαβάσεις πράγματα και θαύματα.

Έχω γραφτεί στη ΝΔ με την τελευταία εσωκομματική διαδικασία. Έλαβα χθές δύο φορές το εξής μήνυμα στο κινητό μου :
"Εμείς λέμε ναι στο «φάρμακο» γιατί η Ελλάδα έχει ανάγκη, λέμε όχι στην εξοντωτική δοσολογία του ΠΑΣΟΚ" Φώτης Ιγνατίου, τηλ. 210 .....

και ρωτάω τώρα, όποιος και να είναι αυτός ο Φώτης Ιγνατίου,με πιό δικαίωμα πέρνει το νούμερο του κινητού μου από τις λίστες της ΝΔ και για πιό λόγο αν το κάνει για το κόμμα (και όχι για δική του προβολή) γράφει το όνομα του και το σταθερό τηλέφωνο του (φαντάζομαι του γραφείου του). Δε θα χω δίκιο τώρα να γράψω και γω το τηλέφωνο του δημοσίως, για να μάθει πως είναι να εκμεταλεύονται κάποιοι τα προσωπικά στοιχεία σου και να σου στέλνουν μηνύματα άσχετοι και ενοχλητικοί. Και για να χουμε καλό ρώτημα, θα στείλει 800.000 μυνήματα, όσα είναι τα μέλη? Η' μόνο στη περιφέρεια του? Πολλά λεφτά πρέπει να έχει σε τόσους δύσκολους καιρούς.