ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ PLAYMOBIL ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΤΩΡΑ!

Δεν φοβόμαστε να μιλάμε άσχημα, τυπικά, ευγενικά, να φοράμε κοστούμι, jeans ή φόρμες. Η ζωή τα χει όλα...

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

HOME PAGE - ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
www.antiitroktiko.blogspot.com

Πέμπτη, Ιουνίου 03, 2010

Lady Gaga : Είμαι θρήσκα γυναίκα και προσεύχομαι πολύ

Μια χαρά τα είπε σε γενικές γραμμές προχθές η Lady Gaga, στον Lary King για το θέμα της θρησκείας. Αλλά ρε συ Gaga, πες μας ότι έχεις εσωτερική αναζήτηση, όχι να μας λες ότι είσαι θρήσκα και καθολική.


Gaga: "Παλεύω με τα αισθήματα μου για την εκκλησία. Αλλά η θρησκεία και η εκκλησία είναι δύο διαφορετικά πράγματα."

Gaga: "Με μεγάλωσαν καθολική, είμαι πολύ πνευματικός άνθρωπος, πιστεύω στον Χριστό, πιστεύω στο Θεό, αλλά παράλληλα  δεν υπάρχει μια θρησκεία που να μην μισεί ή να μην είναι προκατηλημένη ή να μην μιλάει εναντίον μιας ράτσας ή  μιας άλλης θρησκείας ή μιας σεξουαλικής προτίμησης. Όποτε μπορείς να πεις ότι είμαι μια θρήσκα γυναίκα μπερδεμένη για το θέμα της θρησκείας, που ονειρεύομαι όμως ένα μέλλον όπου θα υπαρχει μια πιο ειρηνική θρησκεία και περισσότερη ισορροπία και γαλήνη, για τη νέα γενιά."